آیا شما هم نگرانید ؟؟

آیا شما هم حسرت روان صحبت کردن به زبان عربی را دارید؟ آیا شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که هنگام صحبت کردن در جمع و یا با گویشوران عربی دچار اضطراب می‌شوید و از اینکه دچار اشتباه زیاد شوید به شدت خجالت می‌کشید؟ می‌دانیم که بسیاری از شما از اینکه واژگان بسیاری را فراموش کرده‌اید و دایره واژگان محدودی دارید ناراحتید و دچار ضعف در درک مطلب و فهم فایل‌های صوتی و تصویری به زبان عربی هستید.
ما شما را کاملا درک می‌کنیم و روزی خود این مشکلات و ضعف‌ها را تجربه کرده‌ایم و آرزو داشتیم ای کاش همراهانی داشتیم تا بتوانیم خارج از فضای کلاس با هم به تمرین و گفتگو بپردازیم اما حالا دیگر به لطف خدا به مشاوران و طراحان دوره‌های حرفه‌ای برای افرادی که دنبال راهی آسان و کاربردی برای تقویت زبان عربی می‌گردند، تبدیل شده‌ایم.
پیشنهاد می‌کنم با دقت ۱۵ دقیقه برای خواندن این مطالب وقت بگذارید قطعا پشیمان نخواهید شد و چه بسا با این ده دقیقه، زندگی شما برای یک عمر متحول شود!

توضیحاتی درباره دورهمی عیدانه ۱۴۰۱ به زبان عربی

تیم حرفه‌ای موسسه بین المللی هاتف بر آن شد تا یک دورهمی عیدانه ۲۰ روزه‌ را ترتیب دهد تا دوست‌داران زبان عربی در جوی آرام و بی حاشیه و به دور از اضطراب نمره و امتحان و با صرف کمترین هزینه، دور هم گرد آمده و به صورت دست جمعی به تمرین مهارت‌های چهارگانه زبان عربی بپردازند؛ به این صورت که در یک بازه زمانی ۲۰ روزه افراد هر روز در دو نوبت به جز جمعه‌ها با دوستان هم سطح خود در ساعتی مشخص آنلاین شده و به تمرین می‌پردازند. ساعت کلاسی پس از ثبت‌نام و تعیین سطح به شما اطلاع داده می‌شود.
این برنامه (به زبان عربی) در حال حاضر تنها دورهمی منسجم و سطح بندی شده‌‌ی آنلاین در سطح کشور می‌باشد که اولین بار توسط موسسه هاتف برنامه ریزی و اجرا شده است و رضایت شرکت‌کنندگان دوره‌ی قبل را بسیار جلب نموده. جهت دیدن نظر آن‌ها به آخر همین صفحه مراجعه نمایید.

رضایت مندی از دوره های موسسه بین المللی هاتف 

پیام های پر مهر مخاطبان دوره ها

چرا باید در دورهمی شرکت کنم؟

طبیعتا بسیاری از شما برای تمرین و تقویت مکالمه عربی همیشه دنبال یک همراه زبانی بوده‌اید اما کسی را نیافته‌اید و یا اگر هم کسی را پیدا کرده‌اید مدام به دلیل راه بلد نبودن و یا منسجم نبودن برنامه‌ریزیتان، برنامه ادامه دار نبوده و گاه شاید باعث خستگی و دلسردی شما شده است اما اینجا از عدم انسجام و راه بلد نبودن خبری نیست چون که این کار در تخصص ماست و برعکس این دورهمی برای شخص شما برنامه ریزی شده تا در فضایی کاملا سالم با دوستان هم سطح خود و با حضور یک ناظر از طرف ما به گفتگو و تمرین مهارت‌های چهارگانه زبانی بپردازید و در یک زمان خیلی کوتاه به نتایج شگفت انگیز آن دست یابید.

برای ثبت نام در این دوره کافیست کلیک کنید

ویژگی‌های منحصر به فرد دورهمی عیدانه

در این دورهمی شما چند همراه زبانی علاقه‌مند به زبان عربی در سطح خود پیدا کرده و به دور از اضطراب نمره و کلاس می‌توانید به راحتی با آن‌ها درباره‌ی موضوع‌های مختلف به زبان عربی صحبت کنید.

بدون صرف هزینه‌های سنگین می‌توانید در یک زمان کوتاه به انبوهی از اطلاعات دست یافته و پیشرفتی چشمگیر داشته باشید.

با بسیاری از منابع با کیفیت اینترنتی که حاوی فایل‌های صوتی تصویری، و متن‌های متنوع در زمینه های مختلف است آشنا می‌شوید.

شما با شرکت در این دوره یک فرد آینده‌نگر، متفاوت و قدردان فرصت شناخته خواهید شد.

از کار گروهی و محتواهای جذاب و متنوعی که در کلاس پخش و مطرح می‌شود لذت برده و در نتیجه سرعت پیشرفتتان بیشتر خواهد شد.

یک ناظر علمی از طرف موسسه در در طول دوره در کنار شما قرار گرفته تا در پیشرفت علمی به شما کمک کند.

مخاطبان دورهمی:

تمام ایرانیان علاقه‌مند به زبان عربی که در زبان عربی مبتدی نیستند و تا حد کمی به صورت دست و پا شکسته توان صحبت کردن به عربی را دارند.

دانشجویان رشته‌های الهیات و طلاب حوزه‌ی علمیه که واحدهای مربوط به زبان عربی را به خوبی گذرانده‌اند.

دانشجویان رشته‌ی زبان و ادبیات عربی که احساس ضعف در مکالمه و مهارت‌های زبانی دارند.

افرادی که دوره‌های مترجمی قرآن را گذرانده‌اند.

مربیان قرآنی که با مفاهیم و تفسیر قرآن کاملا آشنا هستند.

افراد آینده نگر و وقت شناسی که ترجیح می‌دهند ایام تعطیلات در کنار استراحت برای زبان تقویت عربی خود وقت بگذراند.

مضرات عدم شرکت در دورهمی عربی:

یک زمان بسیار طلایی برای یادگیری را از دست می‌دهید.
فرصت آشنا شدن با زبان‌آموزان هم سطح خود جهت برنامه ریزی گروهی را از خود می‌گیرید.
از آشنا شدن با منابع مختلف اینترنتی در زمینه تقویت زبان عربی محروم می‌شوید.
ممکن است فرصت کسب درآمد سریعتر از زبان عربی را از خود سلب نمایید.
تا زمستان سال آینده احتمالا این دوره دیگر برگزار نخواهد شد و این فرصت را برای یک سال و شاید هم برای همیشه ممکن است از دست بدهید.

برای ثبت نام در این دوره کافیست کلیک کنید

هزینه‌ی شرکت در دورهی:

شما در این سفر مجازی بیست روزه فقط با با پرداخت مبلغ ۲۱۵ هزار تومان با دنیای گسترده‌تری از زبان عربی روبرو می‌شوید و در صورت حضور مرتب و شرکت مستمر در برنامه می‌توانید همان پیشرفتی را برای خود رقم بزنید که در دو ترم معادل ۶ ماه در آموزشکده‌ها حاصل می‌شود. پس با شرکت در این دورهمی هم وقت خود و هم در هزینه‌ی خود بسیار صرفه‌جویی کرده‌اید.
بیایید این مبلغ را جور دیگری تحلیل کنیم؛ در اینترنت در حال جستجو بودم که دیدم کرایه‌ی سفر از قم به مشهد آن هم با اتوبوس که ده ساعت طول می‌کشد ۲۱۵ هزار تومان است! یک سفر ده ساعته با اتوبوس بدون هیچ خدماتی برابر با مبلغ این دورهمی می‌باشد!!
بگذارید برای کسانی که هنوز قانع نشده‌اند یک مثال دیگر بزنیم؛ اگر این ایام سینما رفته باشید می‌دانید که هزینه‌ی بلیط یک سینمای معمولی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان است یعنی با خرید تنها ۱۰ الی ۱۵ بلیط باید مبلغی بیش از ۲۱۵ هزار تومان را پرداخته تا اندازه‌ی ۲۵-۳۰ ساعت بتوانید فیلم ببینید.
در این دورهمی ۲۰ روزه شما حدود ۵۰ ساعت از موسسه خدمات مختلفی دریافت می‌کنید که قرار است در طول این ساعت‌ها به مهارت‌های چهارگانه‌ی زبانی خود به طور ویژه رسیدگی کنید. حتما اقرار می‌کنید که این یک فرصت فوق العاده است؛ همین‌طور است چرا که شما بابت هر هزار تومان هزینه، چندین برابر آن پیشرفت و سود می‌کنید پس فرصت را غنیمت شمرده و هرچه زودتر اقدام نمایید.

هدیه‌ی شرکت در دورهمی عیدانه:

همانطور که می‌دانید یک ناظر علمی از طرف موسسه در در طول دوره در کنار شما قرار گرفته تا در پیشرفت علمی به شما کمک کند اما علاوه بر آن مزایا و برنامه‌های دیگری برای شما در نظر گرفته شده است از جمله:
۳ جلسه گفتگوی آزاد ۹۰ دقیقه‌ای کاملا رایگان با حضور یکی از استادان اصلی موسسه برای شما برگزار خواهد شد.

یک کارگاه ۹۰ دقیقه‌ای تصحیح تلفظ و متن خوانی جهت تصحیح تلفظ و تمرین لحن عربی به صورت کاملا رایگان برای شما برگزار خواهد شد.

سخن پایانی

۲۰ روز پس از شرکت در اولین جلسه‌ی دورهمی را تصور کنید که بسیار روان‌تر از قبل به عربی صحبت کرده، بسیاری از واژگان فراموش شده را به یادآورده‌اید، بسیاری از واژگان و اصطلاح‌های جدید را آموخته و با منابع اینترنتی بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف آشنا شده‌اید ضمن اینکه دیگر برای تمرین گروهی تنها نیستید و با دوستان جدیدی آشنا شده‌اید که می‌دانید آن‌ها هم مانند شما علاقه‌مند تمرین و یادگیری مستمر هستند.

پس از ثبت‌نام لطفا حتما رسید خود را برای این شماره در واتساپ ارسال نمایید تا در کانال دورهمی عیدانه عضو شوید.
شماره واتساپ:

09904038349

نکات مهم و ضروری

نکته:
جهت پرداخت و تکمیل ثبت‌نام طریق سایت ابتدا باید در سایت ثبت‌نام کنید.
جهت ثبت‌نام کلیک کنید.
نام کاربری باید به انگلیسی (نام دلخواه)
و رمز ورود دارای ۸ بخش ترکیبی از عدد و حداقل یک حرف انگلیسی بزرگ و یک حرف انگلیسی کوچک باشد.
(برای مثال: (Aa123456 )

حتما رمز ورود، نام کاربری و ایمیل را یادداشت کرده و به خاطر بسپارید.

برای ثبت نام در این دوره کافیست کلیک کنید