درباره هاتف :

✓ هدف موسسه بین المللی هاتف، ارائه آموزش و خدمات لازم به جامعه نخبگانی دغدغه مند، مبلّغان و فعالان بین الملل است؛ از تربیت زبان دان به همراه آموزش تجهیزات لازم گرفته تا تربیت راهنمای گردشگر با رویکرد ایرانی اسلامی و حتی هموار نمودن راه ورود به عرصه تجارت با سایر کشورها برای نیروهای دغدغه‌مند حوزه‌ی اقتصاد از طریق ارائه‌ی آموزش‌های لازم.
در واقع هاتف شکل گرفت تا راه یادگیری زبان و مهارت‌های تخصصی لازم را با رویکرد کنشگری بین‌ المللی برای فعالان عرصه‌ی بین الملل هموار سازد.

✓  موسسه بين المللی هاتف علاوه بر آموزش زبان با در نظر گرفتن کنشگری بین المللی در عرصه مقاومت چه خدماتی را به مخاطبان ارائه می‌دهد؟
هر چه در مورد زبان عربی نیاز دارید را به موسسه بین المللی هاتف بسپارید ما سعی می‌کنیم به بهترین نحو با وجدان کاری بالا و هزینه خیلی مناسب کار را برای شما انجام دهیم.

اطلاعاتی درباره موسسه بین المللی هاتف:

مؤسسة هاتف الولية
اطلاعات شناسنامه‌ای هاتف:
زمینه اصلی فعالیت: زبان عربی و بین الملل.
تاریخ ثبت مجوز:۱۴/۱۰/۱۳۹۹
پلاک شناسایی:۲۰۸۶۶۷۳۶۱۹۷۶
نحوه فعالیت: ملی و بین المللی (به صورت مجازی)
نشانی:
شیراز – خیابان خیام.
تلفن: 09162270934
وب‌ گاه: https://hatefint.ir

پایگاه اطلاع رسانی در فضای مجازی
https://www.instagram.com/hatef_int

سوالات متداول

• چه چیزی شما را بر آن داشت تا موسسه بین المللی هاتف را راه اندازی کنید؟
✓ دو مساله ما را به راه اندازی این مرکز سوق داد. از یک سو از ابتدای ورود به دانشگاه با زبان زیسته‌ و دغدغه‌ی جذاب سازی آموزش زبان (عربی) را داشته‌ایم و از سوی دیگر مدتی است به دنیای فعالان بین الملل ورود کرده‌ایم و علاوه بر ارتباط با افراد زیادی از کشورهای عربی، تقریبا ارتباط‌های زیادی با گروه های بین الملل در کشور داشته و داریم که همه‌ی این مسائل و یا بهتر بگوییم دو سویه‌ی “زبان” و “عرصه‌ی بین الملل” ما را بر آن داشت تا از این پس برای ساختن پلی از دنیای اول برای ورود به دنیای دوم تلاش کنیم.

• علت انتخاب نام هاتف؟
✓ هنگام انتخاب نام به مولفه‌های بسیاری فکر می‌کردیم از جمله کوتاه بودن، مفهوم بودن در حداقل دو زبان، مرتبط بودن با عرصه‌ی بین الملل و حتی جلوه‌ی بصری کلمه. در نهایت همه‌ی این ویژگی‌ها را در هاتف یافتیم؛ هم در فارسی و عربی مفهوم است (به معنای ندا) و هم به گونه‌ای با حوزه‌ی کار بین الملل ارتباط معنایی دارد چرا که فعالیت در این عرصه به مثابه‌ی تقویت ندای حق بوده و زبان دانِ کنشگر به گونه‌ای به بلندگوی مستضعفان در جهان تبدیل می‌شود.

• ضرورت و هدف شکل گیری موسسه؟
✓ امروز در کشور، گروه‌ها و افراد بسیاری، متوجه ضرورت فعالیت بین المللی در حوزه‌ی کشورهای مختلف شده و از همین سو شاهد تولد و رشد گروه‌ها، سازمان‌ها و موسسه‌های بسیاری در لایه‌های مردمی، دانشجویی، دولتی و… می‌باشیم. بدون شک همه‌ی این گروه‌ها در همان ابتداهای راه متوجه ضرورت یادگیری زبان به عنوان یکی از ابزارهای لازم کار بین الملل شده و در صدد یافتن راهی کوتاه و مطمئن برای یادگیری زبان می‌شوند. موسسه‌ی بین المللی هاتف شکل گرفت تا راه یادگیری زبان و مهارت‌های تخصصی لازم را با رویکرد کنشگری بین المللی برای فعالان عرصه‌ی بین الملل هموار سازد و به یک مرکز تخصصی تبدیل شود تا فعالان و دغدغه‌مندان عرصه‌ی بین الملل با خیالی آسوده آموزش‌های زبانی و مهارت‌های لازم را دریافت نمایند.

• آیا موسسه صرفا به آموزش زبان خواهد پرداخت؟
✓ قطعا خیر.
به طور کلی هدف موسسه ارائه‌ی آموزش و خدمات لازم به جامعه‌ی نخبگانی دغدغه‌مند، مبلغان و فعالان بین الملل است. از تربیت زبان دان به همراه آموزش تجهیزات لازم گرفته تا تربیت راهنمای گردشگر با رویکرد ایرانی اسلامی (در آینده) و حتی هموار نمودن راهِ ورود به عرصه‌ی تجارت با سایر کشورها برای نیروهای دغدغه‌مند حوزه اقتصادی از طریق آموزش‌های لازم.
همچنین شایان ذکر است که زبان به مثابه‌ی یک ابزار برای کنشگر بین الملل را باید در بستر همان بین الملل دید که خود نیز مستلزم ابزارهایی دیگر از جمله آشنایی با فرهنگ آن زبان، نحوه تعامل با گویشورانش، تمرین کنشگری در حوزه جامعه‌ی هدف، یادداشت و توییت نویسی، آشنایی با رسانه و فضای مجازی، فعالیت در فضای مجازی به همان زبان و مواردی از این قبیل می‌باشد که موسسه‌ی بین المللی هاتف به ابزارهای جانبی یادگیری زبان نیز توجه ویژه داشته و سعی دارد زبان و سایر مهارت‌ها را برای هدفی بزرگتر (کنشگری و سکانداری) آموزش دهد و نه صرفا زبان برای زبان.

✓ در پاسخ به سوال دوم در حال حاضر فقط زبان عربی اما در سال 1400 لهجه عراقی، آموزش فارسی به گویشوران عرب و انگليسی نیز اضاف خواهد شد ان شاء الله.

• هاتف را چند سال آینده در چه جایگاهی می‌بینید؟
✓ مرجع آموزش‌های زبانی – مهارتی در عرصه مقاومت و بین الملل با رویکرد کنشگری بین المللی مجهز به حداقل 3 زبان. ان شاء الله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همین حالا سوالت رو بپرس